ponedeljek
11.12.2017
Refresh
16:02

A A A
Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor
Znanje
Bralna pismenost četrtošolcev konstantno raste, a ne v vseh skupinah    
V zadnjih 15 letih so pri bralni pismenosti najmanj napredovali otroci iz šibkejših socialnih okolij. V zadnjih 15 letih so pri bralni pismenosti najmanj napredovali otroci iz šibkejših socialnih okolij. (Družnik Matej)
Sandra Hanžič, Simona Drevenšek
tor, 05.12, 16:57

Ljubljana - Nobena država v mednarodni raziskavi bralne pismenosti Pirls v zadnjih 15 letih, ne napreduje tako konstantno kot Slovenija. Vendar vse skupine ne napredujejo enako - tisti otroci, ki imajo doma najboljše pogoje so v zadnjih letih tudi najbolj napredovali.

Pri pismenosti se prepletajo šolski kot obšolski dejavniki, nanjo izrazito vplivajo socialno-ekonomsko ozadja, zato ta ne more biti zgolj v domeni enega ministrstva, ampak vladni projekt, je dopoldne predlagala Andreja Barle Lakota, državna sekretarka na ministrstvu za izobraževanje. Zlasti zato, ker rezultati Pirls kažejo, da raven pismenosti in zmožnost učenja iz prebranih besedil četrtošolcev v primerjavi z drugimi državami ni ravno v zavidiljivem položaju, je ocenila Alenka Gril, namestnica direktorja Pedagoškega inštituta.


Icon mail Icon facebook Icon twitter
Znanje


Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor