ponedeljek
11.12.2017
Refresh
16:02

A A A
Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor
Prosti čas
Preizkusili smo: BMW 530e iperformance
Oznaka 530e pomeni, da je tokrat­na petica bencinski priključni hibrid s kombinacijo dvolitrskega prisilno polnjenega štirivaljnega bencinskega motorja in manjšega električnega motorja, vse skupaj z največjo sistemsko močjo 185 kW (252 KM) in 420 Nm največjega navora. Oznaka 530e pomeni, da je tokrat­na petica bencinski priključni hibrid s kombinacijo dvolitrskega prisilno polnjenega štirivaljnega bencinskega motorja in manjšega električnega motorja, vse skupaj z največjo sistemsko močjo 185 kW (252 KM) in 420 Nm največjega navora. (Gašper Boncelj)
Gašper Boncelj
sre, 06.12, 17:00

Novo BMW-jevo petico smo imeli v različnih izvedbah že na dveh preizkusih. Tokratna tret­ja je priključni hibrid, ki je glede na zadnje napovedi tako rekoč avtomobil prihodnosti ali pač že sedanjosti. Seveda, predvsem za one, ki imajo pod palcem konkretno veliko denarja.

Oznaka 530e pomeni, da je tokrat­na petica bencinski priključni hibrid s kombinacijo dvolitrskega prisilno polnjenega štirivaljnega bencinskega motorja in manjšega električnega motorja, vse skupaj z največjo sistemsko močjo 185 kW (252 KM) in 420 Nm največjega navora. Polniti jo je mogoče tudi na zunanjem omrežju, poln akumulator pa ji omogoča, da lahko 25 do 30 km vozi prevozi le na električno energijo. Na domači vtičnici se nam je napolnil v dobrih štirih urah, BMW ponuja tudi dodatne (hitrejše) možnosti poln­jenja.


Icon mail Icon facebook Icon twitter
Prosti čas


Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor