torek
12.12.2017
Refresh
16:48

A A A
Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor
Prosti čas
Vonj po ženski
Kate Moss za Calvin Klein Kate Moss za Calvin Klein (Pinterest)
Saša Bojc
pet, 11.08, 12:00

Tehnično gledano, ima pri uspešnem razprševanju dišav na kožo žensk in moških po svetu največ zaslug legendarni slovenski izumitelj patentov Peter Florjančič, ki se je po usodnih naključjih in srečanjih v povojnem Monte Carlu in v časih velikega razvoja plastičnih mas podpisal tudi pod razpršilec za parfumsko stekleničko.

Zgodovina je bila že s te plati filmska, dobesedno filmska pa je postala leta 1957, ko se je slavni francoski modni oblikovalec Hubert de Givenchy domislil, da bi njegovo dišavo L'Interdit – parfum je štel za piko na i dovršenemu oblačilnemu videzu ženske – oglaševala vzhajajoča filmska zvezda, njegova muza Audrey Hepburn. S tem je že konec 50. let postavil normo, ki se najprepoznavnejših dišav znanih modnih hiš drži še danes, čeprav so priljubljenost določenih zgolj zaradi odkritosrčnosti večale zvezdnice različnih profilov. Tu ne moremo mimo skrajno seksapilne Marilyn Monroe, ki je v intervjuju za Marie Claire na vprašanje, kaj nosi v postelji, izjavila, da ničesar razen nekaj kapljic Chanelove petke. In s tem razvnela strast tako žensk kot moških, ki se je zelo realistično kazala tudi v številkah. Chanelov obraz je postala šele posthumno, v oglasni kampanji Marilyn and N°5 forever leta 2013. Zanimivo je, da so si Marilyn Monroe, dve leti prej in v barvah, sposodili tudi v Diorjevem oglasu za J'adore, kot stransko podporo njihovemu stalnemu obrazu Charlize Theron.

V nadaljevanju preberite, kdo vstopa v doslej rezerviran svet za filmske igralke in supermanekenke.


Icon mail Icon facebook Icon twitter
Prosti čas


Zadnje novice Rubrike Uredniški izbor